niedziela, 19 maja 2013

Rozdział 14

* Will
Doszliśmy już do domu chłopaków. Weszliśmy do kuchni. Siedział tam już Harry, Liam, Danielle i ... Zayn. Kiedy mnie zobaczył posłał mi przepraszające spojrzenie. Odwróciłam wzrok.
- Will, przepraszam. Wiesz, że normalnie bym tego nie powiedział. Tak mi głupio...
Nie wiem dlaczego, ale po prostu podeszłam do niego i go przytuliłam. Wyszeptałam mu do ucha:
- Wiem. Nic si nie stało. Zapomnijmy o tym. Okey?
Zayn uśmiechnął się i jeszcze mocniej mnie przytulił.
- Idę do swojego pokoju - powiedział Harry.
 Wszyscy siedzieliśmy do późnego wieczoru, rozmawiając o trasie. Nagle do domu wpadli roześmiany Niall i Tori. Trzymali się za ręce.
- To wy jesteście razem? - zapytał Louis.
Victoria odsunęła się od Nialla, jak oparzona.
- Nie, nie! Oczywiście, że nie!
Tori oparła się o ścianę a Nialler przybliżył się do niej.
- Na pewno nie? - zapytał.
Tori zarumieniła się lekko.
- Nie, raczej nie... - zarumieniła się jeszcze mocniej.
Niall rad, nie rad podszedł do lodówki.
- Niall, co robisz?- zapytał Liam.
- Szukam szczęścia. Kurwa, musi gdzieś tu być.
*Następnego dnia Lucy
Cały dzień przeleżałam. Co Harry chciał mi powiedzieć? Może nic ważnego? Co się dzieje z Leslie? Nagle wyjechała nic nie mówiąc. Jej rodziców nie ma... Co jest grane? Brakuje mi jej. Zayn cierpi przez nią. Musiało się coś stać, bo wątpię, że rzuciłaby Zayna z dnia na dzień. Wzięłam laptopa by zobaczyć co się dzieje na świecie. Przez tę sytuację jestem bardzo zacofana. Napiszę maila do Leslie. Mam nadzieję, że odpisze.
Hej. Gdzie jesteś? Co się z tobą dzieje? Błagam odpisz. Zayn traci głowę! Wszyscy za tobą tęsknimy.
Oczekiwałam, aż odpisze, ale widocznie nie ma jej na komputerze. Wzięłam się za czytanie newsów.
Jak zamaskować rozstępy?
Ciekawe...
Eminem i jego twórczość
Fascynujące...
Dietetyczne ciasta
Po prostu powalające... Coś dla Nialla...
Boże, ci ludzie nie mają już o czym pisać? Wejdę na inną stronę. Hmmm... Ostatnio słyszałam, jak Dan podawała mi stronę, na której co chwila przychodziły najnowsze plotki. Tylko jak o na się nazywała... Już wiem! Big Star News. Od razu rzucił mi się w oczy nagłówek:
Zayn Malik - wykorzystany?
Ostatnio bardzo dużo mówi się o tym, jak Zayn cierpi przez swoją miłość - Leslie Arons. Dziewczyna zostawiła go, mówiąc, że jest debilem. Fanki są poruszone. Próbują wspierać Zayna, a on jest im bardzo wdzięczny za okazywaną pomoc. Natomiast Leslie wyjechała zostawiając Malika. Directionerki hejtują dziewczynę. 
- Można powiedzieć, że jest chora psychicznie! Jak można zranić takiego wspaniałego chłopaka, jak Zayn Malik? - mówi fanka. 
Leslie zostawiła go mówiąc, że jest debilem? Fanki próbują wspierać Zayna?! Wymyślają głupoty na bieżąco.
Drugi artykuł:
Will znienawidzona przez tysiące dziewczyn
Jak wszyscy wiedzą Will Croft to dziewczyna Louisa. Jednak niedawno dowiedzieliśmy się przykrej prawdy. Willie zdradza Louisa! Została przyłapana ostatniej nocy z innym chłopakiem. Prawdopodobnie powiedziała o wszystkim Louisowi, gdyż dzisiaj wybiegła z ich domu z płaczem. To nie wszystko. Podobno Will chodzi z Lou tylko dla pieniędzy, ponieważ chłopak kupuje jej tony ciuchów, biżuterię i podobno miał jej kupować samochód, puki nie dowiedział się o zdradzie.
Biedna Will. Ale ją hejtują. Przecież ona nie była w żadnym klubie, a Louis prawie nic jej nie kupuje! Idę do chłopaków. Przed wyjściem spojrzałam na zegarek. 23.20. Trudno. Na pewno nie śpią.

-*-

- CO?! - krzyknęli chłopaki kiedy przeczytałam im news z laptopa Nialla.
- Will wybiegła dziś z domu, bo Zayn na nią nakrzyczał! - Tłumaczył Louis.
Rozmawialiśmy do 3.00 w nocy.  Louis bardzo przejmował się tym, że takie rzecz piszą o Will, a Zayn mówił, że żadna fanka go nie wspiera. Leslie nie powiedziała, że jest debilem. Ale co do tego, że go nie wykorzystała nie miał pewności.
- Ja pierdziele... Zayn! Ona cię nie wykorzystała! Na pewno miała jakiś powód, żeby wyjechać. Przecież ona cię kochała! Myślisz, że by cię zostawiła? - powiedziałam.
- Masz rację - przyznał Zan. - plotkują w tym internecie.
Pożegnałam się z chłopakami, po czym u siebie w domu pogrążyłam się w głębokim śnie.

6 komentarzy:

  1. Kocham po prostu kocham...jesteście boskie;**
    Błagam dodajcie szybko kolejny rozdział bo ciekawe rzeczy się dzieją
    P.S:Kurna!Co z Leslie?!Wróci czy nie?!
    Czekam z utęsknieniem i jeszcze raz mówię
    KOCHAM*-*/Miley;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! Macie świetnego bloga! Jest niesamowity^^
    Błagam zajrzyjcie na mojego, dopiero zaczynam i nie wiem cz się nadaję *_* http://one-direction-moments-imaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wy sobie to same komentujecie?! TO ŻAŁOSNE...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń